Almanya Bielefeld merkezli MMFA (Çok Katmanlı Modüler Döşeme Derneği), iki yeni üye olarak Hymmen ve Proline Systems firmalarının derneğe katıldıklarını duyurdu. Bu yeni kayıtlarla MMFA’nın toplam üye sayısı 46 şirket ve kuruluşa yükselmesi, modüler çok katlı döşeme sistemlerinin dinamik pazar gelişimini de yansıtmaktadır.
Yeni üyelerden Hymmen GmbH Maschinen&Anlagenbau döşeme endüstrisi için makine ve teknoloji geliştirirken, Proline Systems GmbH da 1994 yılından bu yana duvar ve döşeme profilleri ile döşeme sistemleri konusunda uzman bir firmadır. MMFA Çok Katmanlı Modüler Döşeme Derneği, Avrupa ve tedarikçilerinin önde gelen zemin kaplama üreticilerini temsil eden bir kuruluştur. Dernek, Ekim 2012’nin sonlarında, Almanya’nın Münih kentinde yedi Avrupa döşeme üreticisi tarafından kuruldu. Birliğin tescilli merkezi Almanya’nın Bielefeld kentindedir ve faaliyet alanları tüm Avrupa’yı kapsar. MMFA derneğinin yedi kurucu üyesi arasında Akzenta Paneele + Profile GmbH (Kaisersesch / D), Hamberger Flooring GmbH & Co. KG (Stephanskirchen / D), Li & Co AG (Müstair / İsviçre), MeisterWerke Schulte GmbH (Rüthen- Meiste / D), Parador GmbH & Co. KG (Coesfeld / D), Skema Srl (Ponte di Piave, Treviso / İtalya) ve Windmöller Döşeme Ürünleri GmbH (Augustdorf / D) bulunur.
Derneğin kurulmasının teşviği sektörün kendisinden gelmiştir. Giderek daha fazla
mevcut laminat veya elastik zemin kaplaması kategorileri kapsamında olmayan zemin kaplama ürünü piyasaya sürülünce ve LVT, mantar, poliüretanın veya PET gibi çeşitli yüzeylere sahip çok katlı döşeme ürünlerinin satış hacmi artınca üreticiler, spesifik çıkarlarını gözetmek adına uygun bir Avrupa Birliği kurma gereksinimi duydular. Mevcut derneklerde kendine yer bulamayan mevcut ve gelecekteki tüm çok katmanlı ürünler, yeni MMFA şemsiyesi altında kendi çıkarlarını temsil etme fırsatı bulmaktadırlar.
MMFA, çok katmanlı modüler döşeme üreticileri ve tedarik endüstrileri arasındaki fikir ve deneyim değişiminde uluslararası bir platformdur. Dernek çalışmalarının odak noktası araştırma, geliştirme, standartların getirilmesi, uluslararası ticaret fuarlarında temsilcilik, istatistiksel verilerin değerlendirilmesi ve aktif medya ile halkla ilişkiler çalışmalarının etrafında toplanmaktadır.