Sektörünün lider markası Kastamonu Entegre mimarlar, tasarımcılar, dekorasyon meraklıları ve iş ortakları için ilham merkezi olacak KEAS Konsept Stüdyo’yu açtı. Şirketin Altunizade’deki genel merkezinde açılan ve tasarımıyla dikkat çeken KEAS Konsept Stüdyo, tasarımcı-iç mimar Merve Benice imzasını taşıyor. Projeyi, yarım asırlık sektörel deneyimin gücü ve genç ekip arkadaşlarının fikir ve katkılarıyla hayata geçirdiklerini ifade eden Kastamonu Entegre Satış ve Pazarlama Direktörü Cahit Akyıldız, “Dünyanın 6 ülkesinde faaliyet gösteren ve 100 ülkede tüketiciyle buluşan Kastamonu Entegre, tüm ürün yelpazesini KEAS Konsept Stüdyo çatısı altında bir araya getirdi. Bu mekan, ürünleri ve tasarım trendlerini akıllı teknolojilerle buluşturarak taze fikirlere ve yeni tasarımlara ilham verecek” dedi.
Ağaç bazlı panel sektörünün yarım asırlık global markası Kastamonu Entegre, mimarlık, tasarım ve dekorasyon dünyasına tasarımcı-iç mimar Merve Benice imzalı yeni bir merkez kazandırdı. Şirketin İstanbul, Altunizade’deki Genel Müdürlük Binası’nda yer alan KEAS Konsept Stüdyo, Kastamonu Entegre’nin global vizyonunu yansıtan bir deneyim ve uygulama alanı olarak hayata geçirildi. Fuaye, showroom, toplantı odası ve üç yüz kişilik oditoryum bölümlerinden oluşan 1000 metrekarelik bu alan; tasarım ve ilham merkezi, yeni nesil çalışma alanı, etkinlik mekanı fonksiyonlarını bir arada sunuyor.
Akyıldız: “Taze fikirlere ve yeni tasarımlara ilham olacak”
Dünyadaki son tasarım trendlerini ve teknolojileri yakından takip ederek katma değeri yüksek yenilikçi ürünleri pazara sunduklarını vurgulayanKastamonu Entegre Satış ve Pazarlama Direktörü Cahit Akyıldızşunları ifade etti:
“Bugün 6 ülkede faaliyet gösteren global bir markayız ve yarım asırdan uzun süredir yaşam alanlarını sağlıklı, konforlu ve estetik ürünlerle buluşturuyoruz. Tüm ürün yelpazemizi ilham verici, farklı uygulama alternatifleri ile sunan KEAS Konsept Stüdyo’da, 50 yılı aşkın sektörel birikimimizi, akıllı teknolojiler ve son tasarım trendleri ile bir araya getirdik. Neredeyse tamamı özel tasarlanmış modüllerden oluşan KEAS Konsept Stüdyo, mimarlar, tasarımcılar, iş ortaklarımız ve sektör profesyonellerinin yanı sıra mimarlık ve tasarım öğrencileri ile dekorasyona ilgi duyan herkesin kullanımına açık olacak. Dünyanın 100 ülkesinde tercih edilen Kastamonu Entegre ürünlerinin, KEAS Konsept Stüdyo çatısı altında taze fikirlere ve yeni tasarımlara ilham olacağına inanıyoruz.”
Tek amacımız markamızı ve ürünlerimizi tanıtmak değil, sektörün gelişimine de katkıda bulunmak diyenAkyıldız, “KEAS Konsept Stüdyo sadece bir showroom değil, yaşayan bir merkez. Farklı disiplinlerden sektör profesyonellerini bir araya getirerek sinerji oluşturacak, yaratıcı üretimi tetikleyecek bir mekan. Tasarımcı ve üretici, öğrenci ve profesyonel, üniversite ve sanayi bu mekanda daha fazla bir araya gelme fırsatı bularak deneyimlerini paylaşacaklar, birbirlerinden öğrenecekler, bu sayede hem ağaç bazlı panel hem de mobilya sektörü bu sinerjiden olumlu yönde etkilenecek.” şeklinde konuştu.
Odaktaki heykelsi ağaç figürü markayı simgeliyor
Kastamonu Entegre’nin kalite ve estetik konusundaki hassasiyeti, Merve Benice imzalı KEAS Konsept Stüdyo’nun tasarımında da kendini gösteriyor. Benice, KEAS Konsept Stüdyo’yu tasarlarken markanın ürün gruplarının ana malzemesi ve ham maddesi olan ağaçtan ilham aldıklarını vurgulayarak“Ağaç figürünü stilize ederek heykelsi bir yapı ile odak noktası haline getirdik. Bu aslında bizim çıkış noktamız oldu. Ağaç gövdesinin dalları şeklinde stilize edilmiş tavan dekorasyon öğeleri ise markanın ürün gruplarının çeşitliliğin, firmanın her zaman ileri doğru yükselmesini, yenilenmesini ve genişlemesini betimliyor” diye konuştu.
Kastamonu Entegre’nin sektöründe lider, globalleşmiş, köklü bir firma olmasından yola çıkarak firma değerlerini en iyi şekilde yansıtmaya özen gösterdiklerini belirten Benice,
“Öncelikle hedef kitlelerimizi belirleyerek onların ihtiyaç ve taleplerine odaklandık. Hedef gruplarımızdan mimar ve iç mimarlar için proje grupları ile çalışabilecekleri; mobilya firmaları, tasarımcılar için etkileyici ve bilgilendirici bir ortam hazırlamaya özen gösterdik. Bayilerin ise burada marka kültürünü tüm bileşenleri ile görmesini ve birer marka elçisi olarak gurur duymalarını istedik. Mekanın hikayesini oluştururken buranın aynı zamanda bir deneyim merkezi olması için çalıştık” dedi.
Ziyaretçilerin mekâna girdikleri andan itibaren rahat edebilecekleri, çalışabilecekleri, fikir üretebilecekleri, sosyalleşecekleri ve bilgilenecekleri bir alan yaratarak herkesin üzerinde pozitif etki oluşturmayı hedeflediklerini söyleyen Benice şöyle konuştu:
“Öncelikli amaçlarımızdan biri de ürünlerin deneyimlenmesiydi. Bu amaç bizi, mekân içinde kullandığımız geometrileri oluşturmaya yöneltti. Ürünü doğru sergileme ve teşhir etmemizi, aynı zamanda bu ürünleri yardımcı malzemeler ile dekorasyon öğesi olarak kullanarak mekânın konseptini ve stilini oluşturmamızı sağladı. Şirketin tüm ürün gruplarına yer vererek mekân tasarımını oluşturduk.”