EGGER, iş ortakları, mimarlar ve imalatçılar için eşsiz çözümler içeren yeni kademeli koleksiyonu ile etkileyici bir konsept yaklaşımı sunuyor.
Eşsiz dekorlar, sağlıklı yaşam alanları için sürdürülebilir ve ilham veren yeni ürünler, geniş dijital hizmet yelpazesi ve yenilikçi dekor önerileri ahşap bazlı malzeme uzmanının Şubat 2024’te piyasaya sürdüğü yeni Dekoratif Koleksiyon 24+’nın temellerini oluşturuyor.
EGGER Grubu, iş ortakları, mimarlar ve imalatçılara yönelik Dekoratif Koleksiyon ile uzun yıllardır başarılı adımlar atıyor. Dekoratif Koleksiyon 24+’nın piyasaya sürülmesiyle global ahşap bazlı malzeme üreticisinin başarı hikâyesine yeni bir bölüm ekleniyor. Mobilya ve İç Tasarım Pazarlama ve Ürün Yönetimi Müdürü Hubert Höglauer, konuyla ilgili olarak “Sıkıntılı süreçlerden geçiyoruz. Son dört yıla değişim ve belirsizlik damga vurdu. Özel pazar gereklilikleri, dinamik rekabetçi ortam ve hızla gelişen trendler, Dekoratif Koleksiyon konseptimizi baştan düşünmeye ve EGGER’in güçlü yönleri üzerinden ilerlemeye karar vermemize neden oldu.” diyor.
EGGER, Dekoratif Koleksiyon 24+ ile ilk kez kademeli bir koleksiyon sunuyor. Bu konsepte göre koleksiyon, en fazla iki yılda bir güncellenecek ama bu tamamen yeni bir sürüm olmayacak. Höglauer, “Bu kademeli konsept sayesinde yeni trendlere, yeni etkilere ve yeni ürün inovasyonlarına daha hızlı karşılık verebileceğiz. Güncelleme döngüleri daha kısa olmasına rağmen tüm yeni ürünlerin en az dört yıl boyunca seride kalacağını garanti ediyoruz. Bu da müşterilerimize projelerini planlama güvencesi sağlıyor.” sözleriyle konseptin avantajlarını özetliyor. Bu sayede EGGER’in dağıtım ortaklarının yanı sıra mimarlara ve imalatçılara, zamana daima ayak uyduran düzenli bir dekor ve ürün portföyü sunulacak. Bölgesel ihtiyaçlar, yerel stok programları kullanılarak karşılanacak.
EGGER ile daha fazla olanak ve çözümün tam zamanı
EGGER, Dekoratif Koleksiyon 24+’yı “Daha Fazlasının Tam Zamanı” mottosuyla sunuyor. Değişim ve dönüşümün hâkim olduğu bu zamanda doğrudan ve dolaylı müşterilerine daha fazla olanak ve çözüm sağlıyor. Hubert Höglauer, “İlham veren yeni ürünlerin yanı sıra eşsiz dekorlar, sağlıklı yaşam alanları için sürdürülebilir ürünler ve kapsamlı Koleksiyon dosyamızı tamamlayacak geniş bir dijital hizmet yelpazesi sergileyeceğiz.” diyor.
Dekoratif Koleksiyon 24+, 300’den fazla dekor/doku kombinasyonu içeriyor. PerfectSense laklı levha serisi, 19’u yeni ürün olmak üzere 32 yüzey içeriyor. EGGER, tezgâhlar için 75 farklı dekor/doku kombinasyonu sunuyor. Ayrıca genişletilen Kompakt laminat serisinde artık 110 çeşit bulunuyor. Vurgulu ve budaklı kenar bantlarında ise toplam 29 seçenek mevcut.
EGGER, Dekoratif Koleksiyon 24+ için toplamda on bir yeni yüzey dokusu geliştirdi. Ahşap bazlı malzeme uzmanı bu çeşitlilikle en kapsamlı koleksiyonunu sunuyor.
Mükemmel hizmet deneyiminin tam zamanı
EGGER, koleksiyonunu bütünsel bir yaklaşımla ele alıyor. Dijitalleşme, ahşap bazlı malzeme üreticisine, hizmetlerle ilgili olarak yeni fırsatlar ve olanaklar sağlıyor. Buradaki odak noktası, fiziksel koleksiyon kartelası ile revize edilmiş Dekoratif Koleksiyon Uygulaması, yenilenen www.egger.com web sitesi ve Sanal Tasarım Stüdyosu gibi dijital hizmetleri ile bağ kurmak. Hubert Höglauer, “Aynı zamanda web sitemize entegre edilmiş bir B2B web mağazasını da kullanıma açıyoruz. Burada hem fiyatlar hem de malzeme verileri her zaman güncel olacak. Müşterilerimizin web sitelerine yönelik PIM verileri, otomatik sipariş ve veri alışverişi ya da EGGER inside mobilya planlayıcısı gibi yerleşik hizmetler daha da genişletildi.” diyor.
Dekor ve yüzey inovasyonlarındaki yeni sadelik anlayışı
Dekoratif Koleksiyon’un öne çıkan özelliklerinden olan esneklik, güvenilirlik ve sadelik kavramları, EGGER’in yeni ürünlerini geliştirirken temel aldığı sosyal trendlere de yansıyor. Krizler, yönetilemeyen karmaşıklık ve dijital bileşenlerin güçlü etkisi, kronik güvensizlik hissi veriyor ve daha fazla esneklik gerektiriyor. Değişim ve yeni başlangıçların hâkim olduğu bu zamanda tüm alanlarda sürekli uyum sağlama kabiliyetine ihtiyaç duyuluyor. Buna rağmen (ya da belki de tam da bu nedenle) daha yüksek güvenilirliğe yönelik talep giderek büyüyor. EGGER Grup Dekor ve Tasarım Yönetimi Başkanı Klaus Monhof, “İnsan sahip olduğu dört duvarın arasında genellikle güvende hissetmek istiyor çünkü çevrenizi, hayatınızı en çok burada planlıyor ve etkiliyorsunuz. Bu nedenle geleceğe yönelik ürünler hem güvenilir hem de uyarlanabilir olmalı.” diyor. Tasarım uzmanına göre sade ama işlevsel çözümlere yönelik giderek artan bir istek var ve kendisi yeni bir sadelik anlayışından bahsediyor. EGGER, önceki yılların havalı, mesafeli, soğuk minimalizminden sıcaklığın, rahatlığın, duyguların ve kişiliğin daha çok ön plana çıktığı tasarımlara doğru yaşanan değişimi kabul ediyor ve bunu Dekoratif Koleksiyon 24+’daki yeni ürünlere yansıtıyor.
Klaus Monhoff, “Süregelen siyah trendi, dekorlarımızda siyahla yapılacak kombinasyonları kucaklamamız gerektiği anlamına geliyor. Bununla birlikte mat yüzeyler daha da geliştirildi. Artık sadece düz renkler değil, ahşap ve malzeme reprodüksiyonları da rağbet görüyor. Örneğin, PerfectSense Matt serimizle bu amaca hizmet ediyoruz.” sözleriyle bu durumun altını çiziyor. Meşe, yine en önemli ahşap türlerinden olmaya devam ediyor. Ancak çarpıcı rustik görünümden çıkarak hem sakin hem de daha şık ve uyarlanabilir bir biçim aldı. Reprodüksiyonlara artık göz alıcı çatlaklar ve budaklarla değil, yeni ST40 Feelwood Oakgrain‘de olduğu gibi yüzeyler üzerinden özgünlük kazandırılıyor. EGGER’in bu yeni senkronize gözenekli yüzey nesli, vakur ve mat ahşap efektlerinin ön planda olduğu trende uyuyor ancak yine de dokunsal anlamda belirli bir derinlik taşıyor.
Taş reprodüksiyonlarında da bir değişim söz konusu. Yeni tezgâh dekorlarında beton yerine arduvaz ve traverten gibi otantik malzemeler giderek daha çok kendine yer buluyor. Bu malzemeler, uyumlu ve zamansız tasarımlar oluşturulmasına olanak tanıyor. Ahşap bazlı malzeme üreticisi, ST76 Mineral Rough Mat ve ST78 Mineral Granit ile iki yeni yüzey çözümü sunuyor. Bu çözümler hem malzeme reprodüksiyonlarında hoş bir his yaratıyor hem de tezgâhlarda kullanıma uygun.
Monhoff, “Aynı zamanda düz renk segmentinde sıcak, nötr ve yumuşak renklere geçişe tanıklık ediyoruz. Bu renkler ortama sıcaklık katıyor ve doğayla bağlantı teşkil ediyorlar.” diye ekliyor.
Yeni dekor önerileri yaklaşımının tam zamanı
EGGER, Kapsül Konsepti ile yeni Dekoratif Koleksiyon ile çağın ruhuna uygun yeni bir dekor önerisi ve kombinasyon tavsiye yaklaşımı da oluşturuyor. Klaus Monhoff, “Birkaç değerli parçanın çeşitli şekillerde kombinlenebildiği ‘Kapsül Gardırop’tan esinlenilen kapsül konseptini dekorların sunumunda kullanıyor ve bu sayede çok çeşitli uygulamalar, trend temaları ve kombinasyon seçenekleri için öneriler sunuyoruz.” şeklinde açıklıyor. Kapsüllerin parçası olarak dekorların yanı sıra yeni ürünler de tavsiyelere dâhil ediliyor. EGGER Kapsül Konsepti’nin gücü, yüksek tasarım özgürlüğüne ve esnekliğe dayanıyor. Bu, müşteri için şu anlama geliyor: Dekorlar kusursuz şekilde koordine edildiğinden tüm dekorlar birbirleriyle esnek bir şekilde birleştirilebiliyor ve mükemmel dekor uyumu için uygun kenar bantlarıyla tamamlanabiliyor. Bu da müşterilere planlama güvencesi sunuyor. Farklı yeşil nüanslarıyla ahşap ve malzeme reprodüksiyonlarının optimize edilmiş bir kombinasyonunun sergilendiği “Yumuşak Yeşiller” kapsülü, bunun örneklerinden biri. Yenilikçi EGGER Kapsül Konsepti, şimdiden German Design Awards 2024’te “Mükemmel İletişim Tasarımı – Çevrimiçi Yayınlar” kategorisinin “Kazananı” olarak ödüle layık görüldü.