Roma Plastik, 2 Mayıs 2019 itibariyle kurumsal unvanının değişerek EGGER Plastik A.Ş. olacağını duyurdu.
Yüksek marka bilinirliğiyle “Roma” markasının, faaliyet gösterdiği kenarbandı pazarında yurtiçi ve çeşitli yurtdışı müşteri gruplarına hizmet vermeye devam edeceği kaydedildi.
Kurulduğu 1996 yılından bugüne Türkiye’nin pazar lideri ve dünyanın 3.büyük kenarbandı üreticisi Roma Plastik, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda sürekli büyümesini sürdürerek önemli bir marka bilinirliğine ve değerine ulaştı ve 2010 yılında Avrupa’nın önde gelen ahşap bazlı malzeme üreticisi EGGER Group’un bünyesine dahil olarak Türkiye’deki yatırımlarını ve dünya pazarındaki etkisini artırdı. 2010 yılında başlayan EGGER Group’a entegrasyon süreci, kademeli bir geçiş süreci olarak devam ederken, kalan son adım olan şirket unvanının da 2 Mayıs 2019 itibariyle EGGER Plastik A.Ş. olarak değişmesiyle süreç tamamlanmış oldu.
2010 yılından bu yana devam eden süreçte kademeli olarak; teknik ve üretim operasyonları, organizasyonel, finansal ve operasyonel süreçler yapılan yatırımlarla birlikte EGGER Group’a entegre edildi.
“Güven, saygı ve gelişim” olarak özetlenen EGGER kurumsal değerlerinin tüm iş süreçlerinin temel belirleyicisi olarak belirlenmesi ve kurum kültürünün de bu yönde değişmesiyle birlikte entegrasyon sürecinin son aşamasına gelindiği ifade edildi.
Roma Plastik 2 Mayıs 2019 tarihi itibariyle yeni unvanı “EGGER Plastik A.Ş.” olarak çalışmalarına devam ediyor.
Satış ve Pazarlama Direktörü Vitali Behar; unvan değişikliği ve marka stratejisiyle ilgili görüşlerini “Geçtiğimiz 23 yılı aşkın sürede geldiğimiz noktayı, değerlerinden, kaliteli ürün ve hizmet anlayışımızdan ödün vermeden, son teknolojik gelişmeleri üretim süreçlerimizde kullanarak çalışmamıza ve en önemlisi de güçlü iş ortaklarımıza borçluyuz. Bundan sonraki süreçte de; yeni unvanımız EGGER Plastik A.Ş. çatısı altında birlikte daha güçlü adımlarla büyümeye, markamızı ulusal ve uluslararası platformlarda güçlendirerek büyütmeye devam edeceğiz.” sözleriyle belirtti.
1996 yılından bugüne kadar yurtiçi ve yurtdışı pazarların lider ismi olan “Roma”, kenarbandı markası olarak stratejik konumunu korumaya, ürün geliştirme ve iletişim çalışmalarına devam ediyor.