Orman ürünleri sektörünün lider oyuncusu Yıldız Entegre, yeni kurumsal logosunun, yeni marka mimarisinin, dijital dönüşüm projelerinin ve ürünlerinin lansmanını 11-14 Aralık tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirdi. Dört gün süren toplantıda yurdun dört bir yanından ve yurt dışından gelen iş ortaklarının yanı sıra ustalar, tasarımcılar ve mimarların da katıldığı toplantıda, Yıldız Entegre kurumsal ve dijital dönüşüm sürecini anlatarak gelecek hedeflerini paylaştı…
Orman ürünleri sektöründe global bir oyuncu olarak büyümesini sürdüren Yıldız Entegre, iş ortakları ile buluşmasını 11-14 Aralık tarihleri arasında İstanbul’daki Elite World Otel’de gerçekleştirdi. Bu yıl “Geleceğe Yıldız Gibi Bak” teması üzerine gerçekleştirilen buluşmada 2018 yılı değerlendirilirken geleceğe ilişkin planlar ve hedefler konuşuldu. Etkinliğe Türk ve yabancı iş ortakları, Yıldız Entegre’nin üst düzey yöneticileri ve çalışanları katıldı. Dört günlük maratonda ilk gün bayilerle gerçekleştirilen toplantılar daha sonraki günlerde ustalar, marangozlar, tasarımcılar ve mimarlarla devam etti.
”Geleceğe Yıldız Gibi Bak” buluşmasının ilk günü, Yıldız Entegre Türkiye Satış Direktörü Selçuk Ormancı’nın açılış konuşmasıyla başladı. Ardından kürsüye Romanya Satış ve Pazarlama Direktör Yardımcısı Bahadır Çuhacıoğlu geldi ve global bir marka olarak Yıldız Entegre’nin çalışmalarını anlattı. Toplantı Ercüment Şansal’ın moderatörlüğünde Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Ercan Şahin’in yeni Yıldız Entegre kurumsal logosu ile yeni marka mimarisini anlattığı sunumuyla devam etti. Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdür Yardımcısı Melike Alkan “Değişimi yakalayan ayakta kalacak” diyerek şirketin dijital dönüşüm sürecini aktardı. Günün sürprizi ise Ahmet Şerif İzgören oldu. ”Sizin dükkan torunlara kalır mı?” başlıklı konuşması herkesin ilgiyle izlediği sürpriz oldu. İzgören’in konuşmasının ardından lansmanın ilk günü gala yemeği ile sona erdi.
İkinci günde, Ürün-Kategori Birim Yöneticisi Murat Genççağlar ürün gruplarındaki yapılanmayı ve yeni renklerin sunumunu gerçekleştirdi. Satış müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirilen panel sırasında müşterilerin soruları cevaplandı.
Toplantının üçüncü gününde parke ve kapı ustaları yanı sıra marangozlarla bir araya gelen Yıldız Entegre, dördüncü günde ise mobilya ve mimariye yön veren tasarımcılar, mimarlar ve tedarikçileri ile buluşarak lansman toplantısını tamamladı.
GÜCÜNÜ DOĞADAN ALAN YILDIZ ENTEGRE YENİ ÜRÜNLERİNİ TANITTI
Yıldız Entegre’nin Yıldız Trend ana markası altında yeni ürün grubu olan Lak paneller ile 18 yeni MDF/Sunta Lam renginin sergilendiği showroom alanında yeni ürün ve dekorlar büyük ilgi gördü. Yeni lam renklerinin kullanıldığı 31 farklı tasarımcıdan gelen tasarımların özel olarak sergilenmesi ise dikkat çekti. 2018’te Kartepe merkezinde kurulan lak panel tesisi ile üretime başlayan yeni lak ürünlerin yarattığı ayna etkisi, derinlik hissi ve kaliteli yüzeyleri ise yoğun talep gördü. Yeni parke dekorlarının ve Variodor kapıların sergilendiği bir diğer showroom alanında ise ürünler büyük beğeni toplarken, misafirler dijital görüntüleme sistemi ile tüm parke dekorlarını gerçeğe en yakın şekilde simule edilmiş olarak deneyimleme fırsatı buldu. Alana kurulan büyük ekran ile misafirler Yıldız Entegre’nin yeni aplikasyonunu deneyimledi. Dijital dönüşüm sürecine hız kesmeden devam eden Yıldız Entegre, ürünlerini tüm renk yelpazesi ile iş ortaklarına sunarak sektöre sağladığı fayda ile adından söz ettirdi.