Ofis mobilyası sektörünün öncü markası Bürotime, “Başarı İçin Değer” sloganıyla yayınladığı yeni reklam filminin global versiyonunda dünya çapına yayılan güçlü faaliyet ağını vurguluyor.
Benimsediği özgün iş modeli doğrultusunda global marka olma yolunda hızla ilerleyen Bürotime, ofisleri sosyal yaşam alanlarına çevirerek yaşamın dinamizminden ilham alan insan odaklı, yaşam kalitesini arttıran ve ekosistemi koruyan ürün alternatifleri ile kullanıcılarının yaşamına dokunmaya devam ediyor.
Yeni reklam filmi, şirketin global ölçekteki lider konumunu farklı ülkelerdeki örneklerle anlatan kesitler içeriyor. 50’yi aşkın ülkeye ihracat yapan lider üreticinin; Türkiye, Kazakistan, İtalya, Almanya ve Kenya’da geçen reklam filmi ile “başarı için değer” temasıyla, AR-GE, üretim, satış ve istihdam gücüne vurgu yapılıyor.
Reklamda “teşekkür ederim” söylemiyle iş ve yaşam dengesinin sürdürülebilir düşünce üzerinden ilerlediği fikrine inanan Bürotime, günümüzün en çok unutulan cümlelerinden birini hatırlatarak, teşekkür etmenin başarıya olan katkısına dikkat çekiyor.
2014 yılında Türkiye’de koltuk ve mobilya ürün grubunda GREENGUARD Gold sertifikası almaya hak kazanan ilk ofis mobilya üreticisi unvanını elde eden Bürotime’ın dünyada birçok ödüle layık görülen, işlevsel ve ergonomik ofis mobilyalarının yer aldığı filmler, yerel ve global olmak üzere iki versiyondan oluşuyor. Prodüksiyonunu Shortcut’ın gerçekleştirdiği reklam filmleri, FCBARTGROUP imzası taşıyor.