EGGER Türkiye, 2022 yılının son çeyreğinde yeni dekorlarını ve trend dünyasını anlattığı Koleksiyon Günleri isimli etkinlikler serisinde iş ortakları ile buluştu.
Orman ürünleri sektörünün ilham veren markası EGGER, “Ahşaptan Daha Fazlası” mottosuyla 1961 yılından beri tüm dünyada ahşap bazlı ürünleri kullanıcısı ile buluşturuyor. Sunduğu kalite ve çeşitliliğin yanı sıra, eşsiz tasarımlara olanak tanıyan inovatif ürünleri ve belirlediği trend dünyaları ile de kullanıcısı tarafından büyük beğeni alıyor.
EGGER Türkiye, 2022 yılının son çeyreğinde yeni dekorlarını ve trendlerini anlattığı Koleksiyon Günleri isimli etkinlikler serisinde iş ortakları ile buluştu. Yaklaşık 70 firmadan 160 kişinin katılımıyla gerçekleşen ve EGGER Dekoratif Ürünleri’ne dair bilgilendirici içeriklerin aktarıldığı buluşmalarda, özellikle EGGER ürünlerinin sürdürülebilir ve sağlıklı olması ilgi çekti. Sürdürülebilirliğe değer verenlerin tercihi EGGER Dekoratif Koleksiyonu, tasarım ve işlevi etkileyici bir şekilde bir araya getirmesiyle büyük beğeni aldı. EGGER tasarım ekiplerinin titiz çalışmalar sonucu koleksiyona dahil ettiği renk çalışmaları, inovatif ürünler ve koleksiyon ürünlerinin ilham aldığı konseptler dikkat çekti.
PerfectSense Feelwood ürünleri, buluşmaların gözdesi oldu
İnovatif özellikleriyle ödül alan EGGER PerfectSense Feelwood Laklı Levhalar, Koleksiyon Günleri’nin gözde ürünlerinden oldu. Senkronize feelwood yüzeylere sahip ürünler, kadifemsi sıcaklığıyla katılımcıların yoğun beğenisini aldı. PerfectSense mat laklı ürünler, yüzeye şık bir matlık hissi ve görünümle beraber parmak izi tutmama özelliği de kazandırıyor. Otantik dokusu ve görünümüyle, ahşap reprodüksiyonlarda daha nitelikli bir matlık özelliği elde edilen PerfectSense Feelwood ürünlerinde dekorlar kendini en doğal haliyle gösteriyor…
“EGGER ürünlerine talebin tüm olumsuzluklara rağmen arttığını görmek müthiş bir başarı…”
EGGER Türkiye ve Kafkaslar Satış Müdürü Yeliz Dural Arslan, konuya ilişkin olarak şunları söyledi: “2022 yılının sonuna yaklaşırken, yaklaşık 70 firmadan 160 katılımcı ile bir araya gelerek verimli, aynı zamanda da çok keyif aldığımız zamanlar geçirdik. İş ortaklarımızla bir araya geldiğimiz bu gibi buluşmalar bizim için çok değerli. Tüm yeniliklerimizi, ilham aldığımız unsurları, belirlediğimiz trendleri ve gerekçelerini, sektörün geleceğini iş ortaklarımızla konuşmak oldukça verimli oluyor. Çünkü ‘ahşaptan daha fazlası’nı hep beraber çalışmamızın ortak sonucu olarak yapabileceğimizi biliyoruz.
Bu buluşmalar serisinde sadece kendimizi ve ürünlerimizi anlatmadık; aynı zamanda iş ortaklarımızın iç görülerini de aldık. Bunun yanı sıra renk seçimleri sonucunda Türkiye pazarında EGGER ürünlerine yönelimin arttığını, ürünlerimize olan güvenin ne kadar güçlü olduğunu da gördük. Günün sonunda ürünlerimizin kalitesinin ve farkının bilincinde olmakla birlikte, ithal olmasının içinde bulunduğumuz ekonomik gerçeklikte bir dezavantaj olduğu yadsınamaz bir gerçek. Genel çerçeveyi bu bağlamda değerlendirdiğimizde, EGGER ürünlerine talebin tüm olumsuzluklara rağmen arttığını görmek müthiş bir başarı. İşte bunlar bizim asıl motivasyon kaynaklarımız. İşimizi tutkuyla yapıyoruz ve bu tutkuyu iş ortaklarımıza da yansıtıyoruz. Benzersiz bir malzeme olan ahşaba duyduğumuz tutku ile yaşam alanlarına kalite, doğallık, estetik ve sağlık getiriyoruz….”
EGGER hakkında
1961’de aile şirketi olarak kurulan EGGER, yaklaşık 10.800 kişiye istihdam sağlıyor. Dünya genelindeki 20 tesisinde geniş bir ürün yelpazesine sahip ahşap bazlı malzemeler (yonga levha, OSB, MDF) ve aynı zamanda kereste üretiliyor. Şirket, 2021/2022 mali yılında 4,23 milyar EURO ciro elde etmiştir. EGGER, yapı marketlerde olduğu kadar, mobilya sektörü ile ahşap yapı ve perakende parke sektöründe de dünya genelinde müşterilere sahiptir. EGGER ürünleri; mutfaklar, banyolar, ofisler, oturma odaları ve yatak odaları gibi sayısız kamu ve özel yaşam alanlarında kullanılmaktadır. EGGER; mobilya ve iç mekân tasarımı, ahşap yapı ve ahşap bazlı parke sektörleri için gerekli olan tüm ürünleri bünyesinde barındırmaktadır.