Bu yılki interzum, 4 – 7 Mayıs 2021 tarihleri arasında tamamen dijital bir etkinlik olarak gerçekleşecek. Konuyla ilgili açıklama yapan Koelnmesse Operasyon Direktörü Oliver Frese, “Katılımcılarımızın şu anda ihtiyacı olan şey, kesinliği planlamaktır. Pandemik durumun bu kadar dinamik bir şekilde gelişmeye devam ettiği bu süreçte sektörle yakın istişare etmemiz sonucu interzum’u tamamen dijital bir etkinlik olarak düzenlemeye karar verdik. Ticari fuar konseptini istediğimiz zaman hibritten dijitale geçmemize izin verecek şekilde tasarladık. Dijital çözümümüz interzum@home ile, mobilya endüstrisine ve iç tasarım sektörüne, yeniliklerini şüphesiz en son teknoloji olarak dijital küresel bir sahnede sunabilecekleri son derece çekici bir platform hazırladık” dedi.
Öte yandan interzum danışma komitesi başkanı Dr. Andreas Hettich da yorumda bulunarak şunları söyledi: “Bu sıra dışı zamanlarda, Koelnmesse’nin interzum@home dijital çözümü bize interzum 2023’e kadar olan boşluğu doldurmak için en uygun yolu sağlıyor. Bu yenilik, endüstri tarafından da çok hoş karşılanıyor. Dijital platform, ürünlerimizi ve yeniliklerimizi geniş bir kitleye sunmamızı ve böylece fiziksel bir ticaret fuarının yerini kesinlikle alamasa bile maksimum erişim elde etmemizi sağlıyor.” Aralarında Hettich, Blum, Häfele ve Vauth-Sagel gibi markaların yer aldığı ilk pazar liderleri yeni lansmanlarını dijital olarak interzum@home’da sunacaklarını duyurdular.
Yan sanayinin önde gelen uluslararası fuarı ve iç mekân sektörü için bir düşünce bankası niteliğindeki interzum@home, şirketlere güncel trend gelişmelerini gözlemlemenin yanı sıra sektör ve toplumdaki temel yapısal değişiklikleri tanımlamak için ihtiyaç duydukları altyapı ve etkinlik özelliğini sağlıyor. Ancak bu platform her şeyden çok, yarının işini oluşturmak ve yarından sonraki zamanlarda da işi geliştirmek için doğru bir yer sunarken interzum’un temel ilkesi olan “Yarının yaşam alanlarını birlikte yaratmak” fikrine hizmet etmeyi amaçlıyor.
Gelecek için alan: dijital araçlar maksimum erişim sağlar
Dijital platformun amacı, mevcut durumda genel erişimi en üst düzeye çıkarmaktır. Yeni uluslararası bağlantılar geliştirmek, mevcut müşterilerle iletişimleri sürdürmek kadar önemlidir. Bu çerçevede interzum direktörü Maik Fischer, “Gelecekte, dijital erişim tüm ticaret fuarlarımız için yeni ve ek bir başarı kriteri olarak dikkate alınacak. Interzum@home çözümü büyük ölçüde, bir ağ içinde yaşarken katılımcılara ve ziyaretçilere bağlantı kurmada tam olarak doğru kişiyi belirlemeleri için imkan veriyor. Görsel Keşif Grafiği, ilgili kişileri ve şirketleri bulmak için çok basit, eğlenceli ve etkileşimli bir araç. Tabii bu çözüm ağ oluşturmanın yanı sıra elbette ürünlere ve içgörülere de odaklanacaktır. Dijital sergi salonu, Ürün Sahnesi’ndeki gösteriler, yuvarlak masalar ve sanal kafeler, ürün ve çözümleri, bilgileri ve trendleri sunmak için birçok olasılıktan sadece birkaçıdır. Korona salgını karşısında bile bu, interzum’un küresel bir izleyici kitlesine ve dolayısıyla dünyanın her kıtasındaki karar vericilere ve fikir liderlerine ulaşmasını sağlıyor” dedi.
Dijital katılım paketleri şu anda mevcut
Önümüzdeki birkaç hafta boyunca, ticaret fuarı ekibi, diğer şeylerin yanı sıra, dijital platformun sağladığı işlevleri ve olanakları canlı olarak sunmak için çeşitli pazarlar için canlı gösterilerle web seminerleri düzenleyecek. Ek olarak, interzum@home’un tüm yönleri hakkında çok sayıda bilgi interzum web sitesinde yer alıyor.