Kentler her zaman trendlerin, inovasyonun, dijitalleşmenin ve iletişimin lokomotifi oldular ve öyle olmaya da devam edecekler. Bu gelişme oturma, çalışma ve yaşam alanlarında modern yüzeyleri ve dolayısıyla yüzey uzmanı ve dekor geliştiricisi olarak bizlere karşı yeni beklentileri ortaya çıkarıyor; First, Second ve Third Places.
FIRST PLACE
“First Place” kendi yuvamızı ifade ediyor. Konut kıtlığı ve artan gayrimenkul fiyatları “Skinny Houses” gibi yeni ve yaratıcı çözümler gerektiriyor. Bunun sloganı ise, daha az eşya, daha fazla zaman! Sıcak ve aydınlık yüzeyler doğal malzeme renklerine olan talebi karşılıyor. ister mobilya dekoru olsun, ister parke, bu dekor modern, çok yönlü bir dekordur, hoş vurgular ortaya çıkarır!
“Second Place” ise işyerini, okulu veya mesleki eğitim işletmesini ifade ediyor. Ticari amaçla kullanılan kentsel mekanlar az sayıda ve oldukça pahalı. Buna karşı etkili bir alternatif olarak: Coworking Spaces “Ortak Çalışma Alanları” ortaya çıkıyor ve buda etkinlikler için kreatif ve kompleks çalışma alanları sunuyor. Coworking Spaces bütünüyle son derece yaşanılası ve kreatif donatılmış olduklarından aksesuarlardan ve tekli mobilyalardan tasarruf edilmiyor. Açık tonlu, İskandinav çağrışımlı ahşap tarzı işlevsellik ve tasarım beklentilerini karşılarlar.
“Third Place” olarak kentte bulunan kamusal alanları, havalimanları, tren garları, mağazalar ve restoranları tarif ediyor. Göze hitap eden bir görünüm için iyi tanımlanmış kombinasyon olanaklarının da sunulması gerekir. İnce, modern bir görünümlü, şık, rustik öğeler içeren dekorlar, ahşap, opak veya diğer malzemelerle çok iyi kombine edilebilirler.