ASPECTA ™ ERME markası, Stone Ailesi’nin uluslararası firması Vertex Group tarafından piyasaya sunuldu. 1912 yılında inşaat malzemeleri dağıtım şirketini kurdukları ilk günden itibaren, özel şeylerin peşinde oldukları belli olan şirket, LVT pazarına hızlı bir giriş yaptı. Domotex 2015’in tanıklığında varlığını dünyaya duyuran ASPECTA™ ERME markası, 45 milyon metrekarelik Avrupa LVT pazarının %10’ununu ele geçirmeye kararlı.
ASPECTA ™ ERME markası, beş kıtada, 40 ülkede faaliyet gösteren ve merkezi ABD Norwalk’ta bulunan uluslararası zemin girişimcisi Vertex Group tarafından LVT piyasasına sunulmuştur. Markanın merkez ofisi Hollanda’daki Roosendaal yakınlarında bulunan Oud Gastel’de yer almaktadır ve hedef pazarlar olan Orta Avrupa, Rusya ve Orta Doğu bölgeleriyle ilgilenmektedir. Marka ilk aşamada 12 ülkede sunulurken, planları dahilinde Temmuz ayına kadar 24 bölgede varlığını gösterecektir.
Markanın Avrupa’ya açılacak olan ilk kısmı, ASPECTA FIVE adıyla LVT pazarına farklı bir boyut getirmeyi amaçlamaktadır. Mimar ve tasarımcı toplulukları hedef alan marka, ünlü tasarımcılar tarafından tasarlanan zengin ürün çeşitlerini sunarken, ASPECTA FIVE’ın 3.2mm’lik şablonu 0.7mm bir aşınma tabakası ve Seramik Boncuk bitişi olan ticari bir üründür.
Bu sırasıyla 609,6mm x 609,6mm büyüklüğünden 101,6mm x 914,4mm’ye kadar farklı ölçülerde 100 artı fayans ve plakalardan oluşur. 52 ahşap, 33 taş ve 24 soyut tasarım mevcuttur. Genel olarak ASPECTA FIVE 25 yıllık bir ticari güvence ile 10 yıllık bir işçilik garantisi sunmaktadır ve seramik boncukla bitişte bir pazar lideridir. ASPECTA pazarlama ve ürün geliştirme müdürü Claudia Kunath, markayı şöyle yorumluyor: “Bu koleksiyon müthiş bir şekilde karşılandı. İnanıyoruz ki, bu koleksiyonun çarpıcı renkleri, şekilleri ve dokuları, taş veya ahşap zemine alternatif arayan bir çok yeni müşteriyi LVT’ye ikna edecek. Bu ürünler yalnızca harika görünümün ötesinde, karakter, stil ve enerjilerindeki doğallıkla da dikkat çekiyor.”
ASPECTA™ ERME Tarihi – 100 yıllık bir aile ve iş geleneği
1912 –Stone ailesi New York’ta bir yapı malzemeleri dağıtım şirketi açtı
1958 – Norman Stone yer döşemeleri işine başlar
1964 – Japonya’dan önemli seramik yer karoları ithalatı
1966 – Tayvan’dan homojen vinil döşeme ithalatı
1974 – Lamine dekor filmi ile ilk fabrika üreten vinil zemin kaplamaları açılışı! “LVT” dönemi (Lamine Vinil Karo) başladı!
1984 – Çin’de bir ortak girişim olarak bir LVT üretim tesisinin açılışı
1985 – Vertex Group kuruluşu
2000 – Çin’de sıcak pres teknolojisi ile ikinci LVT Dryback fabrikasının açılması
2008 –Unilin Click LVT teknolojisinin ilk lisans sahibi
2014 – ASPECTA – Vertex Group’un yeni küresel ticari LVT markası – Chicago NeoCon’da başlatılır
2015 – ASPECTA ERME Domotex Hannover’da pazara sunulur.