Global vizyona ayak uydurmak isteyen firmalar artık akıllı teknolojiler sayesinde başarılı olabiliyor. İnovatif fikirler; sınırların kalktığı ve kuralların değiştiği günümüz dünyasında küresel rekabette avantaj sağlayan en önemli stratejilerin başında geliyor. Teknolojinin hayatımızın her aşamasında yer bulmasıyla, ofis mobilyaları yüksek teknolojili birer tasarım objesi haline dönüştürürken, yönetim sistemlerinin Endüstri 4.0 ışığında ilerleyişi sektörü her geçen gün geliştiriyor.
Tasarımlarıyla geleceğin ofislerini şekillendiren Türkiye’nin lider ofis mobilya üreticisi Bürotime;altyapısını da güçlendirerek geliştirdiği akıllı platformla, sektörün teknoloji odaklı iş yapabilirlik seviyesini yukarı taşıyor. Oluşturduğu b.smart iş platformu sayesinde her geçen gün genişlettiği iş ağının yönetimini tek bir sistem üzerinden sağlayan firma, sektöründe; müşterilerine sunduğu hızlı hizmetle ilk sıralarda yer alıyor.
Web tabanlı bir platform olan b.smart sayesinde yurtiçi ve yurt dışı tüm süreçleri tek bir sistem üzerinden kontrol altında tutan Bürotime; bileşenleri arasındaki mesafeyi en aza indiriyor. Dijital platform sayesinde; müşteri aktiviteleri, sipariş teklif süreci ve ilerleyişi, teslimat ve teslimat sonrası memnuniyetine kadar tüm adımları tek bir sistem üzerinden kontrollerini sağlıyor. Bu sistemin ofis mobilya sektörüne yenilik getirerek süreçlere hız kazandırdığını dile getiren Bürotime Satış Direktörü Yeşim Tiregül, ‘’Yatırım yaptığımız bu akıllı model sayesinde Bürotime ailesi içinde yer alan 300’ün üzerindeki satış personelini birbirine yakınlaştırarak tüm saha faaliyetlerimizi çok daha etkin yönetebilir duruma getirdik.’’ dedi.
“Geliştirdiğimiz Dijital Platformla Tüm Süreci Kontrol Ediyoruz”
“Tüm süreçlerin tek bir sisteme entegre edilmesiyle kazandıkları verimliliğin iş sonuçlarında elde edilen başarıyı artırdığını dile getiren Tiregül, ‘’Oluşturduğumuz bu platform ile artık internet destekli CRM sistemi üzerinden bayilerimizin iş hacmini ölçümleyebiliyor, pazarımızı yorumlayıp süreçlerimizi yönetebiliyor ve iletişimlerimizi bu kanal üzerinden yürütebiliyoruz. Tüm bayilerimiz online ortamda anlık olarak her türlü işlemlerini yapabiliyor ve bu durum da işimizin verimliliğini ve yönetsel kısmını pozitif yönde etkiliyor. Özellikle tekliflendirme ve siparişe dönüştürme sürelerini kısaltan bu uygulama, gerçekleşen tüm operasyonel süreçlerde hata payını sıfıra indiriyor. Siparişlerin tüm aşamaları tek bir program üzerinden ilerlediği için, teklif, sipariş, üretim ve sevk performanslarının raporlanmasını kolaylaştırıyor. Satış sonrası, yedek parça ve tamirat talepleri gibi ihtiyaçlar aynı sistem üzerinden yapılarak; uçtan uca tüm süreçler kontrol altında ilerliyor, bu da müşteri memnuniyetine olumlu yansıyor.’’ açıklamasında bulundu.
‘’Sektöre Göre Büyük Bir Fark Yarattık’’
Bürotime Satış Direktörü Yeşim Tiregül, ‘’Ofis mobilyası sektöründe sipariş sürecinden teslimata kadar geçen süre, ortalama olarak 6 ile 8 hafta arası gerçekleşen bir zaman dilimini kapsamaktadır.Bürotime olarak faaliyete başladığımız günden itibaren tüm atılımlarımızı, gelişmiş teknoloji ve uygulamalar çerçevesinde, uzman ekibimizle müşteri ihtiyaçlarının belirlenmesinden başlayarak, projelendirme, tekliflendirme, siparişe dönüştürme, tedarik ve üretim planlama, kalite odaklı üretim, paketleme, sevkiyat ve en son olarak satış sonrası desteğe kadar uzanan tüm süreçlerde kullanarak, 360 derece müşteri deneyiminin sorunsuz ilerlemesi yönünde gerçekleştirmeyi hedefledik. Bu anlayıştan hareketle, müşterimizin sipariş onayı sonrası üretim sürecini sektör ortalamasının oldukça altına çekerek iki hafta gibi kısa bir süre içerisinde tüketiciye teslim etmeyi kendimize ilke edindik. Sektöre kazandırdığımız bu esnek ve hızlı üretim anlayışı, üretim teknolojisinde gerçekleştirdiğimiz modernizasyon çalışmaları, çevre dostu altyapı ve sürdürülebilir çevre politikalarıyla dünya standartlarında üretim gerçekleştirme gayemizden kaynaklanmaktadır.’’ ifadelerini kullandı.