Schattdecor INTERZUM 2015

Schattdecor geleceğin trendlerini sunuyor. Gerçek materyallere alternatif olarak fantezi yüzeyler. Geliştirilmiş bir ürün olarak Proflex Floor by Schattdecor sunuluyor

Kuechen

Claudia Küchen, Tasarım + Marketing Yöneticisi:

“Trend temamız CASUAL BLACK ve siyah renk ile çok cesurduk! Temayı tamamen yeniden yorumladık ve kararlı bir biçimde temel konseptimizin içinde uygulamaya koyduk. Koyu renk tonu eskiden olduğu gibi yukarıdan bakan veya seçkin değil, hoş ve çekici bir etki yapıyor. Siyah yeni beyazdır!“

Maciej Piatek

Macej Piatek, Schattdecor Türkiye Şirket Müdürü:

“Standımızın konsepti gelecekte hangi yönü alacağımızı açık bir biçimde gösterdi. Diğer standlarda aktüel trendler gösterilirken, biz geleceğin trendini gösterdik. Casual BLACK ile Türk zevkine tam olarak hitap etmeyi başardık!”

Kara

Erhan Kara, Satış Yöneticisi, Türkiye:

“Fuar standımızdaki atmosfer tek kelime ile mükemmeldi! Trend temaları ve stand konsepti harikaydı ve müşteriler fuar standımızı ziyaret ettiklerinde, servis alanında çalışan kendi personelimizin ekip ruhundan, tutkularından ve fedakarlıklarından çok etkilendiler. Tek kelime ile mükemmel!“

 

Thansau, 20.05.2015 – Interzum Schattdecor için tam bir başarıydı. Firmamızın bu önemli yıldönümünün ruhuna uygun olarak işletmemiz fuarda kendini cesur bir stand konsepti ve göze çarpan pek çok özellikle sundu. CEO Rainer Schulz, fuarın başlaması ile aynı zamana denk gelen ve yeni internet sayfasında izlenmeye başlayan yeni Schattdecor imaj filminde bahsettiği gibi “Geçtiğimiz 30 yıl boyunca gerçekten öyle pek fazla hata yapmadık” diyor. Ancak önümüzdeki yıllar için düşünce ve çalışmalarımızın merkezinde firmamızın daha da büyütülmesi ve yeni ürün çeşitlerinin geliştirilmesi bulunmaktadır.
Üç yeni trend teması da gelecekteki trendler olarak onaylandı ve klasik dekorlar, Schattdecor koleksiyonundan dijital VISIONS ve EVO koleksiyonundan smartfoil ile gösterildi. Çok katmanlı, modüler zeminler üretmek için esnek bir laminat kaplama olan ve yeni geliştirilen ürün proflex FLOOR gerçek bir yenilikti. İmaj filmini de içeren ana sayfamız ve ürün konfigüratörü olarak 360 derece Lab diğer belirgin özelliklerdi.

“Türkiye’deki pazarın durumu bu yıl tipik” diyor şirket müdürü Macej Piatek. İlk üç ay, uzun ve alışılmamış kadar soğuk geçen kış mevsimi nedeniyle oldukça durgun geçti, ancak, Haziran ayı başında yapılacak seçimlerin sonucunu beklemek gerekiyor olsa da, piyasada Mayıs ayından itibaren önemli bir canlanma beklenmektedir. Buraya, Türkiye’den gelen ziyaretçi sayısında önemli bir artış görüldüğünü de eklemek gerek.

POL_3971
Schattdekor’un Interzum fuarındaki sunumunun tasarım ve renk konseptini “Renk olarak siyah bugüne kadar seçkin ve yukarıdan bakan bir imaja sahipti. Biz bunu yeniden tanımlamak istedik” diye açıklıyor tasarım şefi Claudia Küchen. “Açık tonlar yaşandı ve kabul gördükleri için de iyi satıyorlar. Buna karşın siyah tamamen yeni. Biz burada yapılabilirliğin sınırlarını zorlamak istedik ve yeni trend rengini mat yüzeyler ve koyu renk ahşapla birlikte oluşturduk” diyor Küchen. “Tasarım ekibimiz için değişimden duyulan keyif ön plandaydı!”

POL_3754

OTANTİKLİĞE VE KENDİNİ KANITLAMAYA OLAN DERİN ÖZLEM

casual BLACK
Mobilyada çok uzun süreden bu yana hakim olan beyaz şimdi yerini yeni beyaza, yani siyaha bırakıyor, böylece “casual” yeni lüksü simgeliyor. CASUAL BLACK stili klasik, rahat ve sakin.
Mobilyanın yüksek kalitesine odaklanıldığı için burada doğal ve teklifsiz bir görünüş oluşmakta ve bu tam da CASUAL BLACK stilini ifade etmektedir.

cultural SPIRIT
Küreselleşmenin modern çağında kültürler arasındaki sınırlar giderek kayboluyor. Söz konusu olan sadece bizi teknolojinin bir araya getirmesi değildir, kültüler arası alışveriş somut ve ayağı yere basan bir yaşam tarzına olan istemi de desteklemektedir.
CULTURAL SPIRIT’in dekorları kültür değerleri arasındaki alışverişe odaklanmakta, bireysellik ve kişisellik duygusunu aktarmaktadır.

freestyle CLARITY
Freestyle CLARITY mentalitesi, yaşamın üzerine bir şeylerin yazılmasının beklediği boş bir sayfa olduğu fikrine dayanmaktadır. Bu trend kolayın ve gerçeğin giderek artan önemini göstermektedir. Burada söz konusu olan en önemli olan odaklanmaktır – Daha fazla yaşam kalitesi için bir yapı taşı.
Freestyle CLARITY düzen sağlamakta ve bireysel yaratıcı tasarım için alan yaratmaktadır!

POL_3630

Dekorda vurgulamalar

Interzum’da en büyük ilgiyi fuar standında en tanınmış tasarım dekoru olarak görülen Riviera Meşe çekti. Bunu Jasmund Kayın ve Kerala ile taş dekorları Greystone ve Torano izlemekteydi.

“Yeni bir kayın trendi beklenmiyor olsa da Jasmund Kayın rengi ve strüktürü ile İskandinav temasına mükemmel bir biçimde hizmet etmektedir. Ama bu, bu nedenle yeni bir Kayın trendinin geleceği anlamına gelmiyor” diye açıklıyor tasarım şefi Claudia Küchen. “Sonoma Meşe’den sonra, hem açık bal tonu, hem de koyu renkli varyasyonu ile çok fazla taraftar bulan Riviera Meşe’nin başarısı da bizi çok mutlu etti. Pirinç ve bakır, günümüzde gerçek bir Rönesans yaşayan koyu renk taş dekorlar için mükemmel birer tamamlayıcı partnerdir.”

POL_0761

smartfoil EVO by Schattdecor koleksiyonu – İnovasyon faktörü olarak tasarım

Smartfoil EVO geçen yılın sonbaharında SICAM fuarında yeni bir ürün olarak sunulduktan sonra, Schattdecor Interzum fuarında ondan fazla dekor seçeneğini içeren yeni fantezi yüzeyleri sundu. “Yeni koleksiyondan dekorlarla üretilmiş mobilyalar bu günlerde sektörün önde gelen müşterilerine Bad Salzuflen’de düzenlenen partner toplantılarında ve kendi sergi alanlarımızda gösterildi.” diyor Folyo Satış Yöneticisi Klaus Müller. “Burada doğadan esinleneceğimiz daha fazla dekorla doğaya daha fazla yaklaşmakla kalmayacak, aynı zamanda daha da güzelleşebileceğiz!”

 

“Smartfoil Evo da da büyük bir potansiyel görmekteyiz ve şimdi yeni fantezi yüzeyleri müşterilere daha fazla sunacağız“ diyor Beni Kamhi. Kendisi Satış Yöneticisidir.

POL_3598

Proflex Floor by Schattdecor –zeminlerde daha fazla seçenek

Yeni dekorumuzlu laminat kaplama ile Schattdecor esnek ve çok katmanlı zeminlerin üretilmesine olanak veren, geliştirilmiş olan bir ürünü sunmaktadır. Yeni yüzey, doğal görünümlü yumuşaklığı ile ikna etmekte ve solvent ve PVC kullanımını lüzumsuz kılmaktadır. Müşteri için büyük bir avantaj: görünümün oluşturulması sırasında dekorlu plakanın tamamından yararlanmak mümkündür.
İlk müşteriler bu yeni kaplamayı sonbaharda Domotex fuarında gösterecekler, diye açıklıyor Merkezi Avrupa Satış Yöneticisi Markus Höhn. “Ürün kalitesi son testlerden başarıyla geçerse bu konuda çok iyimseriz ve yeni ürünün gelecekte çok büyük şansı olduğunu düşünüyoruz!”

POL_1036

Digital Visions by Schattdecor – Duygusal deneyimler dijital baskıya dönüştü

Digital Visions by Schattdecor koleksiyonundan yeni, deneysel ve etkileyici dekorlar bu kez Schattdecor’un ana standına entegre edilmişti. Fotoğraf gerçekliğinden grafik strüktürlere kadar çok sayıda yenilik gösterildi ve mimarlara, tasarımcılara ve iç mimarlara yeni fikirler ve ilhamlar verildi.
Dijital baskılı zemin dekoru “Vibes” Salon 6’daki gezinti yoluna uygulanmıştı ve dijital baskının yaratıcı olanaklarını etkileyici bir biçimde göstermekteydi.

POL_1017

Kenarlarda hızlı ve daha iyi

Rehau ve Hornschuch ile birlikte gerçekleştirilen termoplastik kenarlar ve folyolar için müşterilerimizden mükemmel geri dönüşler aldık. Üç trend konseptindeki çok sayıdaki örnek, bunlara uygun kenarlarla birlikte görülmekte ve doğal görünümlü genel optikleri ile adeta büyülemekteydiler.
“Bu işbirliğinin amacı, dekorun geliştirilmesinden kenarın üretimine kadarki iş akışlarında tam bir uyuma ulaşmaktır. Burada da müşterilerimize kalitede ve hızlılıkta mükemmel bir servis sunmak istemekteyiz.” diyor Satış ve Marketing’den sorumlu yönetim Kurulu üyesi Roland Auer.

 

POL_0289

Yeni internet sitemiz; derli toplu, kolay anlaşılır ve modern

Kurumsal iletişimden sorumlu Evelyn Gorgos “Bizim için önemli olan otantik, bilgi içeren ve keyif veren bir İnternet sitesiydi.
“Servis düşüncesi bizim için tasarımdaki büyük iddiamızın yanı sıra her zaman öncelikli olmuştur.”
Gelecekte müşteriler mevcut olan her şeye online olarak erişme olanağına sahip olacaklardır.
Diğer bir yenilik ise, Schattdecor tasarımcılarının, trend dünyasından trend izlenimlerini, yenilikleri ve bilgileri paylaşacakları tasarım bloğudur. Heyecan verici!
Bu yeni site www.schattdecor.de adresi altında ilk kez Interzum’da Almanca ve İngilizce olarak sunuldu ve kısa bir süre sonra şirketin temsil edildiği diğer 9 ülkenin tümünün dillerinde de erişilebilir olacaktır.

POL_1469

360 derece Lab – Geleceğin konut dünyalarına bir bakış

Mekân senaryolarını kendiniz oluşturun. Schattdecor’un yeni ürün konfigüratörü ile bu bir problem olmaktan çıkmıştır! Fotoğraf gerçekliğindeki çeşitli görselleştirmeler veri tabanından dekorlar fantezi yüzeylerle donatılabilir ve birlikte kullanılarak optik anlamda simüle edilebilirler. “Burada dokunma duygusu tamamen ortadan kalktığı için 360 Lab bizim gerçek örneklerimizin yerini elbette alamaz. Ancak müşteriler için, buna paralel olarak bir mekân simülasyonu da varsa dekor uygulamasını kafasında canlandırmak çok daha kolay olacaktır.” diye sevinmekte Roland Auer (kendisi Satış + Marketing’den sorumlu yönetim kurulu üyesidir).

 

POL_2606

 

Schattdecor hakkında

Dekorlu tifdruk baskı matbaasından yüzey uzmanlığına

Schattdecor 30 yıldan bu yana tüm dünyadaki lider ahşap hammadde ve mobilya sanayicilerine baskılı dekoratif kâğıtlar, son kat folyolar ve melamin film tabakalar temin etmektedir. Thansau’lu aile şirketi bu yolla tüm dünyada yılda iki milyar metrekareden fazla kâğıt işlemektedir. Şirketler grubu tüm dünyadaki toplam 13 lokasyonda 2 bini aşan çalışanıyla geçen yıl yaklaşık 600 milyon Euro ciro yapmış bulunmaktadır. Odak noktamızda hala tifdruk duruyor olsa bile, son yıllarda dijital baskı, finish folyo ve melamin baskı giderek daha büyük önem kazanmaktadır. Daha ayrıntılı bilgiler için: www.schattdecor.de.