Ağaç işleme ve mobilya üretim teknolojilerinde uzmanlaşmış yerli ve yabancı büyük şirketlere sahiptir.
En son yenilikleri sergilemek, ortaklıklar kurmak ve yatırım fırsatlarını keşfetmek için küresel bir platform
Yakın zamanda tamamlanan INDIAWOOD 2022, 1143 şehir ve 30 ülkeden 72.000’den fazla ziyaretçi ile etkileyici bir katılım sergiledi. 2-6 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen etkinlik, önceki ziyaretçi sayılarını geride bırakan, katılımcılardan olumlu yorumlar alan ve tüm ahşap işleme ve mobilya imalat Sanayii için en önemli buluşma noktası haline gelen, sektörden muazzam bir tepkiye tanık oldu. 64.000 Metrekare’ye yayılan INDIAWOOD 2022, 50 ülkeden 850’den fazla katılımcıya ev sahipliği yaptı ve 5 özel ülke pavyonuna ev sahipliği yaptı. Etkinlik, önde gelen Endüstri dernekleri ve ticaret organları tarafından çeşitli bilgi ve beceri oturumları ile desteklendi ve böylece her şeyi kapsayan ve endüstri ile ilgili bir platform oluşturuldu.
Hindistan mobilya endüstrisi giderek daha organize ve rekabetçi bir sektöre dönüşüyor. Global markaların sektöre girişi, büyük perakende oyuncularının ortaya çıkışı, online D2C satışları ve bunun sonucunda ortaya çıkan konsolidasyon bu dönüşümü öne çıkaran trendlerdir. “Make in India” kampanyası için çok önemli bir dayanak olarak ortaya çıkma potansiyeline sahip gün doğumu sektörlerinden biri olarak tanımlandı.
DELHIWOOD, Hindistan mobilya imalatı ve ağaç işleme endüstrisini yönlendirmeyi ve Hindistan’ı bölgedeki en önemli imalat destinasyonlarından biri haline getirmeyi hedefliyor. 2-5 Mart 2023 tarihleri arasında Greater Noida, Greater Noida’da (DELHI, NCR) India Expo Mart’ta gerçekleşmesi planlanan DELHIWOOD’un 7. baskısında, ahşap işleme ve mobilya imalat endüstrisinden paydaşlar çok sayıda ulusal ve uluslararası karar vericiler, yeni müşteriler edinin ve Dijitalleşme, sürdürülebilirlik, beceri, tedarik zinciri yönetimi gibi temel konuları tartışırken aynı zamanda yeni trendler, teknolojiler ve malzemeler keşfedin.
Etkinliğin 2019 sürümü, 11 ülke pavyonuna yayılmış 35 ülkeden 500’den fazla markanın katılımını gördü ve Ağaç İşleme Endüstrisinden küresel trendler hakkında 360 derecelik bir görüş sundu. Ülkenin dört bir yanından ve Nepal, Butan, Sri Lanka, orta doğu ve diğer uluslararası ülkeler gibi komşu ülkelerden Mobilya ve Mutfak üreticileri, mimarlar, iç mimarlar, kereste tüccarları, testere değirmencileri, inşaatçılar, müteahhitler, hırdavat distribütörleri, bayiler katıldı. bu 4 günlük mega etkinliğin bir parçası.
Anahtar Kelimeler:
• 50.000 Metrekarenin üzerinde Sergi alanı
• 600+ Katılımcı
• 12+ Ülke pavyonları
• 30.000’den fazla Ağaç İşleme Uzmanı
• Ağaç işleme makinelerinin ürün lansmanları ve teknik tanıtımları
• Sektör Uzmanları Tarafından Seminerler ve Konferanslar
• Eğitim ve Beceri geliştirme programları
• Ziyaretçi mimarlar, iç mimarlar ve inşaatçılar için atölyeler ve etkileşimli platformlar
İLERİYE DÖNÜŞLÜ TRENDLER, CAZİP BÜYÜME FIRSATLARI
Hindistan Mobilya Pazarı, 2021 mali yılında 23,33 milyar ABD doları olarak gerçekleşti ve 2027 mali yılına kadar 32,75 milyar ABD doları değerine ulaşmak için tahmin döneminde %6,04’lük bir YBBO ile büyüyor. E-ticaret kanallarının gelişimi, Hint Mobilya Pazarının erişimini daha geniş bir kitleye genişletti. Hindistan, küresel düzeyde beşinci en büyük mobilya üreticisi ve dördüncü en büyük mobilya tüketicisidir.
Hindistan’da hızla gelişen emlak sektörü ile desteklenen hammaddenin kolay bulunabilirliği, mobilya pazarının iş gelirlerini güçlendiren diğer bazı faktörlerdir. Bunun dışında, artan hanehalkı harcamaları ile birlikte hızlı ticarileşme, çok uluslu şirketlerin coğrafi genişlemesi de önemli büyüme faktörleridir.
Küme tabanlı geliştirme, önde gelen oyuncuların teknoloji edinmelerine, sermayeye erişmelerine, becerilerini yükseltmelerine, yerli tasarımı teşvik etmelerine ve büyük siparişleri karşılamaları veya uluslararası alıcıların ihtiyaçlarını karşılamaları için MSME birimlerine fayda sağlamalarına yardımcı olacaktır. Hindistan’da iş yapma kolaylığı politikaları sektör genelinde yeni iş yatırımlarına yol açıyor.
Etkinliğin ziyaretçileri, ilgili iş ve ağ oluşturma fırsatlarının yanı sıra sergilenen çok çeşitli ürünleri, ilgi çekici bir bilgi programını sabırsızlıkla bekleyebilirler.
NuernbergMesse Hindistan Hakkında:
NuernbergMesse, dünyanın en büyük 15 ticaret fuarı şirketinden biridir. Portföyü, Nürnberg lokasyonunda ve dünya çapında yaklaşık 120 ulusal ve uluslararası ticaret fuarı ve kongresini kapsamaktadır. NürnbergMesse’yi dünya çapında başarılı bir ticaret fuarı şirketi yapan insanlar, onların fikirleri ve ürünleridir. Her yıl yaklaşık 35.000 katılımcı (uluslararası pay: %44) ve 1,5 milyona kadar ziyaretçi (uluslararası ticari ziyaretçi payı: %26) Çin’de şubeleri bulunan NürnbergMesse Group’un kendi, ortak ve konuk etkinliklerine katılıyor. , Kuzey Amerika, Brezilya, İtalya, Hindistan, Avusturya ve Yunanistan (Forum S.A). NürnbergMesse Grubu dünya çapında bir
116’dan fazla ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 51 temsilcilik.
Farklı Sektör dikeylerine yayılmış 17 gösteriyle, bugün NürnbergMesse Hindistan’ın teklifleri çeşitli ve çok yönlü, zamanın trendleriyle uyumlu ve Endüstri bilinci ve gelişimine derinden kök salmış durumda. Sergiler, on yıllardır ticareti, iletişimi, ağ kurmayı ve her şeyden önce ilişki kurmayı kolaylaştırmada hayati bir rol oynadı. Trendlerin ve yeniliklerin habercisi oldular ve önemi yıllar içinde muazzam bir artışa tanık oldu. NürnbergMesse Hindistan’da biz, hizmet verdiğimiz sektörler için ilgili, zamanında, bilgi açısından zengin ve faydalı forumlar oluşturmaya kararlıyız.